Šperos.lt > Muzika > Muzikos diplominiai darbai
Muzikos diplominiai darbai

(4 darbai)

Choro "Brevis" veiklaĮžanga. Choro susikūrimas ir istorija. Pirmieji dirigentai. Aktyvioji choro veikla nuo 1993 metų. Gintautas Venislovas. Gintauto Venislovo darbo metodai. Konkursų, koncertų apžvalga. Interviu su choristais. Svarbiausi kamerinio choro "Brevis" kūrybiniai veiklos faktai. Išvados. Skaityti daugiau
Netradicinių mokymo metodų taikymas muzikos pamokose 9 - 10 klasėseĮvadas. Darbo tikslas: Išsiaiškinti, kokie mokymo būdai galėtų sudominti mokinius, kad jiems muzikos pamokos taptų įdomesnės. Tradiciniai ir netradiciniai mokymo metodai. Mokymo metodų samprata mokslinėje literatūroje. Mokymo metodų grupės. Mokymo metodų pasirinkimo kriterijai. Muzikos formų aktualumas pamokoje. Muzikos mokymas naudojantis 9 – 10 klasės vadovėliais. Dainavimas. Muzikos klausymas. Netradicinių metodų parinkimas ir taikymas muzikos pamokose 9 – 10 klasėse. Tyrimo eiga ir duomenų analizė. Tyrimo metodika ir organizavimas. 9 – 10 klasių mokinių požiūris į muzikos pamokas. Muzikos mokytojų požiūris į muzikos pamokas. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas. Santrauka. Summary. Priedai (4 psl.) Skaityti daugiau
Vilniaus miesto profesionalių ir mėgėjiškų chorų vadybos sprendimų lyginamoji analizėBaigiamojo darbo anotacija. Įvadas. Darbo tikslas: Ištirti Vilniaus miesto profesionalių ir mėgėjiškų chorų vadybos sprendimų skirtumus ir panašumus, išanalizuoti jų konkurencingumą kultūrinėje rinkoje. Chorinio dainavimo samprata, padėtis ir raida Vilniaus mieste. Profesionalių ir mėgėjiškų chorų samprata. Chorinės kultūros padėtis Lietuvoje. Chorinio dainavimo raida Vilniaus mieste. Vadybinių sprendimų lyginamoji analizė Vilniaus miesto profesionalių ir mėgėjiškų chorų veikloje. Vadybininkų paklausos ir jų veiklos analizė Vilniaus miesto choruose. Choro vadybininko veiklos specifika mėgėjiškame ir profesionaliame chore. Reklamos vieta chorų vadybos sprendimų struktūroje. Chorų dalyvių ir vartotojų požiūris į vadybinius sprendimus. Novatoriškų vadybinių sprendimų analizė. Požiūris į chorų vadybininkų perspektyvas. išvados ir siūlymai. Summary. Skaityti daugiau
Žodžio ir muzikos ritmo pojūtisĮvadas. Žodžio ir muzikos ritmo pojūtis. Žodžio ritmo samprata. Muzikos ritmo samprata. Žodžio ir muzikos ritmo ryšys. Muzikos rašto mokymo prasmė. Muzikavimo ir improvizavimo samprata. Žodžio ir muzikos ritmo pojūčio lavinimas įvairių autorių muzikinio ugdymo sistemose. Penkerių-šešerių metų vaikų ritminės klausos lavinimas iki natų pažinimo. Muzikos rašto skaitymas. Kodėl reikalingas muzikavimas ir improvizavimas? Skaityti daugiau